Ja tervetuloa minun, Sarasen (toistaiseksi) uuteen virtuaaliblogiin. Tiedän kyllä, näitä löytyy ja minua parempia, mutta haluaisin näyttää teille tätä virtuaalimaailmaa vähän kokemattomamman kaverin silmin. Olen siis 12-vuotias tytsy jostain päin Etelä-Suomea ja harrastanut virtuaalihevosia sen neljä viiva viisi vuotta. Omia talleja (puoliomistuksessa) löytyy kaksi, aktiivinen April Ponies ja epäaktiivinen Sähellys. Virtuaaliprofiilini on joko Saranen tai Sara, Sarasena minut tunnetaan lähinnä foorumeiden yms. puolella ja Sarana omilla talleillani ja hoitohevosillani. Kumpi vain nimi käy:)

Jaa millaisista hevosista pidän? Pakko tunnustaa, että olen heikkona piirroshevosiin, vaikken itse osaakaan piirtää. Aprilissa (April Poniesissa) minulla ja toisella omistajalla Amelella (unohdin kertoa hänestä:)) on tällä hetkellä kolme piirrosponia, kaikki welshejä, sekä Sähellyksessä omistan yhden piirretyn eestinpuoliverisen, Räige ESTin. Suosikkirotujani ovat connemara, islanninhevonen, piensuokki, arabi, ja, hmm.. olisiko vielä joku shetukka siihen päälle? :) Etenkin issikoita suorastaan palvon IRL-elämässä. Omilta virtuaalihevosiltani odotan joko a) hyvää kapasiteettia ja kilpailuhalua tai b) lumoavaa, hiukan kipakkaa luonnetta. (tai c) piirrettyjä kuvia)

Eli siinä HIUKKASEN itsestäni, tulee kuulumaan enemmän talleistani, muun muassa. Tähän blogiin tulen kirjoittamaan siis omasta itsestäni ja virtuaalihevosistani, mutta myös muun virtuaalimaailman tapahtumista noin yleisesti. Kommenteissa saa ehdottaa aiheita yms. ja rakentava palaute on tervetullutta. Saranen ja hevoset kiittävät ja kuittaavat.